Actuele informatie

Onze collega’s van de klantenservice doen hun uiterste best om je bij vragen en problemen zo goed mogelijk verder te helpen. Het kan echter zijn dat de wachttijd bij de klantenservice momenteel wat langer is.

 

Wellicht dat u hieronder al antwoord vindt op uw vraag.

 

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING BEZORGD?

Als een pakket vanuit de fabriek in Duitsland wordt verstuurd ontvangt u automatisch een mail met uw Track&Tracenummer van UPS. Heeft u deze mail niet ontvangen kunt u ook een account aanmaken bij UPS. Vanuit daar heeft u inzicht in de agenda en kunt u zien, wanneer de aflevering gepland staat.

 

IK ZOEK EEN RESERVE-ONDERDEEL, KAN IK DAT BESTELLEN?

U vindt deze helemaal rechts in het menu onder de verschillende categorieën:

Een Schoon Huis voor schoonmaakartikelen

Frisse was voor droogrekken en strijkplanken

De slimme keuken voor keukenhulpjes

 

Vergeet u niet, zich eerst aan te melden voor de nieuwsbrief.

U ontvangt dan automatisch een kortingsvoucher van 5 Euro voor uw eerste bestelling in uw mailbox (houdt u ook de spambox goed in de gaten).

Helaas worden reserveonderdelen en bestellingen via de webshop enkel naar Nederland verstuurd. 

 

IK HEB EEN DEFECT ARTIKEL, WAT KAN IK DOEN?

Valt het defect binnen de garantieperiode van 2 jaar na uw aankoopdatum dan kunt u met het defecte artikel en de kassabon (dit is uw garantiebewijs) terug naar de winkel of webshop Leifheit.nl (via onderstaand contactformulier onder vermelding van uw Leifheit ordernummer, zonder ordernummer kunnen wij uw klacht helaas niet in behandeling nemen).

De winkelier zal dan de garantie voor u afhandelen. 

 

Heeft u het artikel langer dan 2 jaar geleden gekocht, maar valt uw klacht nog binnen de fabrieksgarantie, dan vragen wij u foto’s en een kopie van uw aankoopbewijs toe te sturen en uw adresgegevens waarnaar wij een vervangend artikel kunnen sturen (als u dat nog niet heeft gedaan).  

 

In beide gevallen geldt: bent u niet (meer) in het bezit van een aankoopbewijs, dan vervalt helaas het recht op garantie.

 

Wat kunnen we verder voor u doen?

Heeft u vragen over onze website of producten? Of misschien suggesties?

Gebruik ons contactformulier. We horen het graag!

Schrijf hier hoe wij je kunnen helpen.
Captcha
Verzenden