Service

Beste klant,

Fijn dat u contact met ons opneemt.

Door omstandigheden kan het deze maand tot 5 werkdagen duren voordat u een antwoord ontvangt. Wij bieden ons excuus aan voor het ongemak en bedanken u voor uw begrip.

Wellicht dat u hieronder al antwoord vindt op uw vraag.

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING BEZORGD?

Als een pakket vanuit de fabriek in Duitsland wordt verstuurd ontvangt u automatisch een mail met uw Track&Tracenummer van UPS. Heeft u deze mail niet ontvangen kunt u ook een account aanmaken bij UPS. Vanuit daar heeft u inzicht in de agenda en kunt u zien, wanneer de aflevering gepland staat.

IK ZOEK EEN RESERVE-ONDERDEEL, KAN IK DAT BESTELLEN?

Reserve-onderdelen kunt u bestellen via www.leifheit.nl (Momenteel worden reserveonderdelen en bestellingen via de webshop enkel naar Nederland verstuurd)

U vindt deze helemaal rechts in het menu onder de verschillende categorieën:

Een Schoon Huis voor schoonmaakartikelen

Frisse was voor droogrekken en strijkplanken

De slimme keuken voor keukenartikelen

Vergeet u niet, zich eerst aan te melden voor de nieuwsbrief.

U ontvangt dan automatisch een kortingsvoucher van 5 Euro voor uw eerste bestelling in uw mailbox (houdt u ook de spambox goed in de gaten).

IK HEB EEN DEFECT ARTIKEL, WAT KAN IK DOEN?

Valt het defect binnen de garantieperiode van 2 jaar na uw aankoopdatum dan kunt u met het defecte artikel en de kassabon (dit is uw garantiebewijs) terug naar de winkel. De winkelier zal dan de garantie voor u afhandelen.

Heeft u het artikel langer dan 2 jaar geleden gekocht, maar valt uw klacht nog binnen de fabrieksgarantie, dan vragen wij u foto’s en een kopie van uw aankoopbewijs toe te sturen en uw adresgegevens waarnaar wij een vervangend artikel kunnen sturen (als u dat nog niet heeft gedaan).

In beide gevallen geldt: bent u niet (meer) in het bezit van een aankoopbewijs, dan vervalt helaas het recht op garantie.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Leifheit AG